زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

مامانی !!فرصتم میدی؟؟؟؟

خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده!

 

مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری!


دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی!


ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!


مامانی من عروسک نیستم که هر طوری لباس تنم کنی


آرایشم کنی،


جلو همه برقصونیم،


بغل هر کسی قرارم بدی!


من رو با خودت آرایشگاه نبر، تو به من حیا یاد بده،


پوشش داشتن رو یاد بده، دفاع از خودم رو یاد بده،


کسانی که بی عفتی یادم بدن زیادن

،

تو عروسک شدن واسه دل دیگران رو یادم نده!


خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده!


خواهش میکنم مامانی!


برگرفته شده از: ojeparvaz.blog.ir

اگرهمسرتان رابه جای گوشی مبایلتان دوست داشتین؟

گر آنگونه که با تلفن همراهتان برخورد می‌کنید

با همسرتان بر خورد میکردید،


اکنون خوشبخترین فردِ دنیا بودید!


اگر هر روز شارژش میکردید


باهاش در روز از همه بیشتر صحبت میکردید


پایِ صحبت‌هاش می نشستید


پیغام‌هایش را دریافت میکردید


پول، خرجش میکردید و دورش یک محافظ محکم میکشیدید


در نبودش احساسِ کمبود

تقدیم به همه بچه شیعه های باحجاب...

دختر با حجاب... آرام از کنارت می گذرد،بی صدا...بدون جلب توجه...
سیاهی رنگ اوست و بو نداشتن ویژگی او...
صورتش نمی بینی،اما در مقابل اویی.
 اوست که با سکوت با تو حرف می زند و به تو می آموزد...
اگر اهلش باشی.
در اوج کرامت هست و تندیس متانت...
نزدیک،اما دور از دسترس...بی عشوه ولی دلربا...اوست معلم وقار در قله بی نیازی.
 هر خار و خسی عاشقش نمی شود و زیباییش را هر دلی لمس نمی کند...
او پیش از انتخاب شدن انتخاب می کند و پیش از معشوق شدن عاشق می شود.

 با زیرکی گوی عقل را از کنار دیو هوس می رباید...
او همان دختر عفیف و در پس پرده ی حجاب است.

به مناسبت21تیرماه روزعفاف وحجاب{حمایت ازعفاف وحجاب}

عظمت زن به آن است که بتواندحجب وحیاوعفاف زنانه راکه  خدادرجبلت اوبه ودیعه نهاده است حفظ کند.

این رابیامیزدباعزت مومنانه,این رابیامیزدبااحساس تکلیف ووظیفه.

آن لطافت رادرجای خودبه کارببرد,آن تیزی وبرندگی ایمان راهم درجای خودبه کارببرد.

این ترکیب ظریف فقط مال زنهاست.

این آمیزه ظریف لطافت وبرندگی مخصوص زن هاست.

این امتیازی است که خدابه زن داده است.

امام خامنه ای

برخوردزیبا بازن فحاش.

روزی لئون تولستوی در خیابانی راه می رفت که ناآگاهانه به زنی تنه زد.

زن بی وقفه شروع به فحش دادن و بد و بیراه گفتن کرد.

بعد از مدتی که خوب تولستوی را فحش مالی کرد،

تولستوی کلاهش را از سرش برداشت و ...

محترمانه معذرت خواهی کرد و در پایان گفت:

مادمازل من لئون تولستوی هستم .

زن که بسیار شرمگین شده بود، عذر خواهی کرد و گفت:

چرا شما خودتان را زودتر معرفی نکردید؟

تولستوی در جواب گفت: شما آنچنان غرق معرفی خودتان بودید که به من مجال این کار را ندادید!



برگرفته شده از: ojeparvaz.blog.ir

امام صادق.ع.

امام صادق(علیه السلام):

زکات چشم به دیده عبرت نگریستن و چشم پوشی از شهوات و مانند آن است.

مفهوم حقیقی

افسران - معنا ومفهوم حقیقی تهاجم فرهنگی

وبلاگ اوج پرواز{http://ojeparvaz.blog.ir/}

هرازگاهی....

هر از گــــــــــــــاهی،

با خواهرت ،
شوخی کن،
دستش بنداز،

بغلش کن،
برو پشت در قایم شو و بترسونش.

داداشتو ،
محکم بزن به سَر شونش،
هواشو داشته باش.

مامانتو ،
قلقلک بده تا از خنده نتونه حرف بزنه،
کاری کن پیش دوستاش پُزتو بده،
کیف کنه از داشتنت.

باباتو ،
بغل کن،
چاییشو تو بده دستش،
بگو برات از تجربه هاش بگه،
بشین پای حرفش،
درد دلش !!!

دوستت،
اگه تنهاست،
اگه غم داره تو دلش،
اگه میبینی زل زده به مونیتورش و هر از گاهی میخنده،
از اون تلخاش،
تو هواشو داشته باش،
تو تنهاش نذار...


باور کن،
روزی هــــــــــــــزار بار میمیره،
کسی که فکر میکنه برای کسی مهم نیست...

هوایِ همو داشته باشیم...