زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

خدایم رادوست دارم..




نگاره: ‏لایک یادتون نره <3‏

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 6 دی 1392 ساعت 19:47

تا خدا بنده نواز است
به خلقم چه نیاز
می کشم ناز یکی
تا به همه نازکنم

M.alikhani 24 آذر 1392 ساعت 20:24

خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است
و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .

m.tamimi 16 آذر 1392 ساعت 19:36

سلام.من به وبتون سر زدم.خیلی خوب و قشنگه.واقعا آموزنده ست.انشاالله که موفق باشید و سلامت.اگر مایلید به وبلاگ من هم سری بزنید.من وبلاگ نویسی رو بلد نیستم به خاطر همین وبلاگم اینقدر کوتاه و فضای اون خیلی ساده ست.به هر حال ببخشید که مزاحم شدیم. راستی نذرتون قبول باشه انشاالله.
www.mehdi22674.blogfa.com

سلام دوست گرامی..
خوشحالم کردین که به وبم سرزدین بازهم سربزنین ووب مرالینک کنید..
ان شاالله شماهم درتمام مراحل موفق باشین..
قبول حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.