زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

من گله دارم!!!

آقای گلم !
سلام
•من از آموزش و پرورش گله دارم؛
•من از مدرسه ای که رفته ام گله دارم؛
•من از معلمانم گله دارم؛
•چرا معلم ریاضی هیچگاه حساب روزهای نبودن و بی کسی تو را نگفت ؟
•چرا معلم انشاء هیچ وقت نگفت که از محبت به تو انشاء بنویسم ؟
•گله دارم که چرا معلم جغرافی، جغرافیای ظهورت را برایمان هیچ وقت ترسیم نکرد ؟
•چرا دبیر تاریخ، تاریخ غیبتت را برایمان شرح نداد ؟
•و نگفت که چه کرده ایم که این گونه به تاریخ نبودنت عادت کرده ایم ؟
•چرا معلم اجتماعی به ما نگفت که در اجتماع مردم! •کسی هست که نظاره گر آن هاست!
•آقا! نگفتن!
•و گر نه پیش رویت این همه گناه نمی کردیم!
•اشک ها و خوشحالی های پدر و مادرمان از کارنامه ی ثلث آخرمان یادمان نرفته!
•ای کاش یادمان می دادند که کسی هم هست که هر روز کارنامه اعمالتان را می بیند
•و از اعمال ما شیعیانش شاد
•و از گناهان ما گریان می شود.
•و حالا هم چون روزهایی که از نیامدن معلم سرکلاس خوشحال می شدیم ؛
•و مهم نبود که چرا نیامده و بهتر که امروز نیامده! ...
•در غیبتت \" غم هایت را \" غصه هایت را \" فراموش کرده ایم ...
•و سرگرم بازی دنیا شده ایم...

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان 2 مهر 1393 ساعت 16:02 http://ghalebsky.ir

مطالبت عاااااااااالی بود
به منم سر بزن قالب دارم http://www.ghalebsky.ir

لطف دارین
چشم حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.