زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

واه واه واه!!!!!

http://radikalbashi3.persiangig.com/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D8%B1.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
ملاحت 29 بهمن 1392 ساعت 21:55 http://jangalebarooni13.blogfa.com

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به بادها می داد

و دستهای سپیدش را به آب می بخشید



دلم برای کسی تنگ است

که چشمهای قشنگش را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند



دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودک معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی را نثار من می کرد



دلم برای کسی تنگ است

که تا شمال ترین شمال با من رفت

و در جنوب ترین جنوب با من بود



کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

کسی که . . .

- دگر کافی ست .





حمید مصدق

سلام مطالبتون خیلی جذابه

ملاحتم..
عزیزم خوش اومدی عزیزجان

سلام خدا قوت وب خوب وپر محتوایی دارید از اینکه سایت ماروجزوپیوندهاتون ثبت کردید متشکرم فکر کنم بعضی از محصولات موسسه مون خیلی بتونه به سایتتون کمک کنه : کتابهای خواستگاری ، دختر عشق پسر،نامه ای به جوان در آستانه ازدواج،صمیمیت وتاثیر گذاری در ده دقیقه. موفق باشید

بسیاربسیار سپاس!!!
حتما..
خداکمک کنه
التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.