زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

فرق آدمیت وانسانیت


نظرات 5 + ارسال نظر
f 13 بهمن 1392 ساعت 15:30

اینجاست که شاعرمیگه خداونداتومیدانی که انسان بودن وماندن دراین دنیا چه دشوار است چه رنجی میکشد ان کس که انسان است واز احساس سرشار است.....

ای جااان!!
اینم مثل اون شعره که گفتی شاعرش خودت بودی!!!!

سلام..
کد تصویر رو توی اون درخته پیس می کنم
وقتی تایید رو می زنم اصلا عکس باز نمیشه

ملاحت 7 بهمن 1392 ساعت 19:48 http://jangalebarooni13.blogfa.com

موقعی که اوضاع بر وفق مراد نیست، اغلب اشخاص فکر می کنند ( همیشه به همین منوال خواهد بود.)
اما شاید بتوانید از تمثیل بهتری هم استفاده کنید. مثلاٌ ( زندگی هم دارای فصلهایی است و من اکنون در فصل زمستانم)...
در زمستان بعضیها یخ می زنند و بعضی دیگر اسکی بازی می کنند!بعلاوه در پس هر زمستانی بهاری است! همچنان که در پی هر روزی شبی است . خورشید طلوع می کند و می توان دانه های تازه ای کاشت. آنگاه تابستان و سپس پائیز و فصل برداشت فرامی رسد.
آنتونی رابینز

آنکه باورت داردیک قدم جلوترازکسیست که دوستت دارد{گوته}

Nastaran.Gh 7 بهمن 1392 ساعت 16:03

سلام زهراجون روزایی ک کنارهم اولین ترم دانشگاه رو گذروندیم ب من خیلی خوش گذشت ودوست داشتم مدت بیشتری کنارهم باشیم تااخراین هفت ترم کلی خاطره ی خوب مشترک داشته باشیم!!امیدوارم بچه های مشاوره 92روفراموش نکنی من ک همیشه بیادتم وبرات کلی ارزوی خوشبختی وموفقیت دارم

عزیزم منم همینجور...
آرزویم این است در زیباترین روزهای زندگی خدای زیباییهارادرکنارخودت ببینی!!

ZEINAB 6 بهمن 1392 ساعت 18:44

راستی زهرا جان موردی نداره من عکسای قشنگتو بابعضی ازمطالب کپی کنم؟

نه عزیزم!!!فقط اگه مایل بودی ذکرمنبع بشه بهتره!
البته اگه مایل بودی!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.