زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

دلنوشته

گاهی اوقات توی زندگی دونستن مطالب به هیچ دردی نمیخوره!!ا

این عمل کردنه که مهمه!!!

مشکل ماهاهم توی مسلمونیمون همینه!!!

میدونیم وعمل نمیکنیم!!!!!!!

چه قشنگ گفت اون دوست:اول ببین خودت چیکاره ای؟؟

قبل ازهرانتقادوپیشنهادی اول ببینیم خودمون کجاییم؟؟؟


نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
یه مشکلی پیش اومده
عکسایی که تو وبلاگم میذارم اصلا باز نمیشه! می تونید کمکم کنید؟!

ملاحت 4 بهمن 1392 ساعت 17:05 http://jangalebarooni13.blogfa.com

کجاست خانه من؟ هر چه هست اینجا نیست
یکی به ماه بگوید که راه پیدا نیست



غریب نیست به چشم من آسمان و زمین
ولی نه ...شهر و دیار من این طرف­ها نیست



نشسته گرد سفر روی شانه روحم
رفیق راه من این جسم بی سر و پا نیست



تمام شهر به تعبیر خواب سرگرمند
کسی معبر بیداری من اما نیست



کسی نگفت سوال جوابهایم را
به جمله ها خبری از چرا و آیا نیست



ز ریگ ریگ بیابان شنیده زخم زبان
حریف درد دل رود غیر دریا نیست




محمدمهدی سیار

زیباست عزیزم..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.