زندگی زیبا{ازدواج}
زندگی زیبا{ازدواج}

زندگی زیبا{ازدواج}

مسافر

آمااااااااااااده برای.............!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با خدا سخن بگویید همان‌طور که با یک دوست حرف می‌زنید، چون او بهترین دوست شماست.

او در هر حال و در هر شرایطی که باشید، صدای شما را به وضوح می شنود، چه تنها باشید و چه در جمع، در شلوغی خیابان، در اتوبوس و یا در کنج اتاق‌تان، در میهمانی و یا در کلاس درس و ...

ساده و طبیعی هر چه را در دل دارید به او بگویید، به خود نگویید که خدا همه چیز را می داند پس چرا آنچه را که می‌داند برایش تکرار کنم! او شما را دوست دارد و منتظر شنیدن صدای شماست. وقتی هر چه را در دل دارید به خدا می‌گویید، آماده‌ی دریافت پاسخ هایش می‌شوید.

خـدا سـاده است و ساده گفـتن را دوست دارد پس بـه زبـان خـودتـان با خداوند صحبت کنید، همان‌طـور کـه می‌فهمید و می‌دانید، بی‌هیچ تکلف و تعارفی.

او هرگز شما را منتظر نمی‌گذارد، حتی اگر هزاران هزار نفر هم زمان با او سخن بگویند، او سخن تک‌تک آنها را می‌شنود. برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد. تنها کافی است که بخواهید، همین الان!

بسیاری از مردم احساس می‌کنند چنان پلید و گناهکارند که نمی‌توانند یا نباید به خدا نزدیک شوند، اما خدا همچون مادر ماست. اگر کودکی در چاله‌ای بیفتد و سراپا آلوده شود، چه می‌کند؟ پبش مادرش می‌رود و می‌گوید: " مادر! من کثیف شده‌ام، مرا بشوی و تمیز کن!"

سعی کنیم گفتگوی با خدا را هر صبح و قبل از انجام هر کاری قرار دهیم و مهم‌ترین و بهترین کارمان در آغاز هر روز گفتگوی با او باشد.

دعا کار پیچیده ای نیست. بسیار بسیار ساده و مثل گفتگو با یک دوست است، همانگونه که همه‌ی رازهای قلب‌تان را برای دوستی صمیمی و عزیز مطرح می‌کنید و از او کمک می‌خواهید دعا کنید، چون خدا بهترین و مهربان‌ترین دوست ماست. دوست تغییر‌ناپذیری که در تمام ساعات شبانه روز می‌توانیم با او سخن بگوییم. قدرتمندترین دوستی که همیشه با ما و آماده‌ی کمک به ماست.

برای دعا کردن اصلاً لازم نیست به مکان خاصی برویم، کافی است که چشمان‌مان را ببندیم، دنیای بیرون را کنار بگـذاریم و بـه خـدا بیـندیشیم. او آنجـاست. مطمـئن باشید کـه او صـدای شما، حتّی آه دل شـما را نیـز می‌شنود.

دعاهای اکثر ما خواهش و التماس به خداست، از خدا درخواست می‌کنیم تا کاری را برایمان انجام دهد یا چیزی را به ما بدهد که به آن نیاز داریم. وقتی که چیزی را از خدا می‌خواهید فراموش نکنید ممکن است چیزهایی که می‌خواهید برایتان خوب نباشد ... برای دریافت نیازهایتان دعا کنید اما به خدا بگویید در صورتی خواسته‌تان را اجابت کند که مطابق با خواست او باشد، زیرا خواست او چیزی جز خیر و خوبی شما نیست. پس به او بگویید: خدایا! باشد که خواست تو و نه خواست من تحقق پذیرد! "

مطمئن باشید که خدا پاسخ‌تان را می دهد اما فراموش نکنید که پاسخ خدا به دعاهایتان همیشه یکسان نیست.

و اما وقتی برقراری ارتباط با خداوند جزو برنامه هر روزه زندگی‌مان شود در می‌یابیم که نیاز ما چیزی بیشتر از داد و ستد است و آن وقت است که می‌فهمیم که بزرگ‌ترین نیازمان بهترین چیزهاست، یعنی خود خدا.

بیایید برای سخن گفتن با خدا آماده شویم که او بسیار مشتاق شنیدن صدای ماست.

وب همیشه دراوج

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.متن زیبایی بود.
ممنون
یا علی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.